tisdag 9 november 2010

HAIRNIGHTMARE

Bild 2010-11-09 kl. 19.02 #7
Blöt hund...

Joråsåatt. Ingen nyhet att det snöar och slaskar ute på gatorna? Tänkte väl det. Jag blev dyblöt om både fötter och hår i dag... Inte kul alls. Har precis glott på DH (när kommer Gabys biologiska dotter flytta in? Och vad är grejen med Paul Youngs nya fru?) och nu ska jag jobba en timme eller två. Känner att jag har ett grymt bra flow just nu, jag levererar texter på löpande band, träffar roliga människor och håller min planering till punkt och pricka. I natt drömde jag att jag inte hann till min frisör och därför inte gjorde min Brazilian Blowout. Ångesten när jag kom till London (i drömmen) med världens största frizz, den var stor. Vet inte riktigt vad det ska betyda? Kanske att jag har längtat så mycket och ställt in mig på att landa med fabulous hair att det vore katastrof om det inte blev så? I morgon är det i alla fall dags, håll utkik i bloggen efter resultat. Ska be min frisör Patrick fota före och efter. Hoppas ni får en trevlig kväll!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar