tisdag 30 november 2010

DAYSOFWONDER

Bild 2010-11-14 kl. 21.20 #6
Om ungefär tre minuter kommer min baby öppna dörren och kliva in i vårt hem. Ah, ljuva vardag - how I love it. Att ta en kall promenad, köpa middag på Ica och krypa ner i soffan med ett doftljus tänt på bordet. Hur kan det vara så fantastiskt? Men det är det, och allt är vår förtjänst. För vi har så kul i varandras sällskap. I morgon tänkte jag ta en paus från skrivandet (har inga deadlines på ett par dagar) och gå på en pressvisning, ha en lunchdejt och sedan på kvällen besöka en vernissage som jag blev bjuden till härom veckan. Tycker jag förtjänar en lyxig onsdag, faktiskt.

1 kommentar:

  1. En av anledningarna att jag gillar din blogg är att du faktiskt beskriver att du gillar din kille. Ja, det kanske låter konstigt - inte att du gillar honom utan för att jag gillar dig för att du gillar honom och står för det... Äsch, det lät kanske ännu konstigare. Men det är inte så konstigt. Jag tycker det är grovt sympatiskt och fint att du gillar din pojkvän och talar om det öppet. Konstigare än så är det inte!

    SvaraRadera