torsdag 25 november 2010

BATHWITHBUBBLES

Sitter och pratar med min baby, vi är lite fjantiga och saknar varandra så fort någon av oss är borta en enda natt. Sitter i telefon halva kvällen och tycker synd om oss själva som måste vara utan varandra. Äh, så farligt är det faktiskt inte. Nu ska jag götta mig i bubbelbadkaret (snabbt!) och sedan måste jag sova. Borde vara en redig människa och däcka i sängen direkt men ni som inte har badkar hemma vet hur jag känner - man måste passa på när tillfälle ges! Fick en tanke på att korka upp en vinflaska jag fick på rummet men så kul ska vi inte ha det! I morgon är det upp tidigt, tidigt som gäller för att hoppa på ett flyg tillbaka till Stockholm. Sedan ska jag sätta mig på något fik och skriva hela eftermiddagen, mycket att hinna med nu innan jul. Oh well, vi hörs i morgon!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar