måndag 20 december 2010

BESTSUNDAYEVER

IMG_1696
I går hade jag världens bästa söndag. Den började med brunch på Le Café i Sturegallerian med min kärlek...
IMG_1700
... Efter lite kämpande i snöhögar landade vi hemma en snabbis. Jag slog in min julklapp till E i, enligt mig, världens finaste julpapper som jag beställt från Usa...
IMG_1730
Sedan drog vi hem till M på julbak och söndagsmiddag. E fick sin julklapp, en liten necessär från Marc by Marc Jacobs som är så söt att jag tänkte sno tillbaka den där ett tag. Eh... Av henne fick jag en superfin tekanna och ljuvligt te till...
IMG_1731
... Stella var söndagsseg i soffan hela kvällen typ. Vid 01 snubblade vi hem, sedan blev det någon timme tv-spel. Så jäkla mycket jullov över det!

Yesterday was a great Sunday! Brunch at Le Café, Christmas presents and baking. My pup Stella was tired at the end of the day...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar