fredag 10 december 2010

TIPSFORCHRISTMAS

IMG_1506
Slänger in ett snabbt tips innan jag ger mig på spurten mot nästa deadline... När det gäller julklappar gillar jag att ge en större present och sedan komplettera med några småsaker för att liksom skapa en helhet. De små tilläggen tycker jag gör den större presenten mer komplett, det blir ett roligare paket helt enkelt. Så, vad ger man som tillägg? I år ger jag mina systrar varsin julklapp som jag kompletterar med ett par nagellack från Mavala och en läppstiftspenna från Marc by Marc Jacobs (jag har en själv, blir alltid glad när jag använder den kitschiga lilla pennan). Just nagellack, små ögonskuggor, minituber med handkräm och läppglans är bra presentkomplement tycker jag. Jag slår in småprylarna i en liten cellofanpåse och knyter ett fint band runt. I år har jag lagt lilla påsen och julklappen (inslagen) i en giftbag. Det blir superfint och personligt, tycker jag...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar