torsdag 16 december 2010

STRANDEDINKALMAR

Bild 2010-12-16 kl. 13.51 #3
Hej från ett tantfik i Kalmar! Känner mig något mosig efter en jobbig morgon på Arlanda. Mitt plan skulle gå halv nio men lyfte först närmre elva. Det värsta var nog att sitta på planet i två timmar medan det stod stilla på marken. Behöver jag säga att hälften av alla passagerare bestämde sig för att stanna i Stockholm? Ja ja, nu är jag på plats i alla fall. Sitter och skriver medan jag väntar på att det ska vara dags att åka på min inbokade intervju som är anledningen till att jag ens är i dessa trakter. Mycket den här veckan som sagt...

After spending the morning at Arlanda Airport waiting for my delayed flight to take off, I'm finally in Kalmar for work. Right now I'm passing time at a café. Me, my laptop and eight old ladys...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar