lördag 18 december 2010

Q&A

Bild 2010-12-18 kl. 20.54
Min julklapp till er, kära läsare, är en frågestund. Skriv ner vad ni undrar över i kommentarerna så svarar jag lagom till julafton. Extra glad blir jag (men ni får såklart fråga vad ni vill) för frågor kring sådant jag är bra på, så vill ni veta vilket nagellack som är det bästa eller vad man ska äta på en första dejt - tveka inte att fråga!

My christmas gift to you, my lovely readers, is a good old Q&A session. Ask your questions in the comments below and I'll answer them before Christmas Eve.

16 kommentarer:

  1. Jag undrar lite över hotell i Stockholm. Jag ska dit med ett par kompisar för att fira min födelsedag och vill bo fint men kanske inte sviten på Grand Hotel heller. Gärna centralt också. Har du några tips?

    SvaraRadera
  2. Hur många läsare har din blogg?

    SvaraRadera
  3. Kan du visa upp något du har skrivit? Var kan man läsa dina texter? Vad tjänar du?

    SvaraRadera
  4. Do you ever miss living in England? Do you ever want to move back?

    SvaraRadera
  5. Vad är det bästa du vet?

    SvaraRadera
  6. Du träffade ju din kille när du var tonåring, rekommenderar du att man håller fast vid sin ungdomskärlek? Jag har haft kille i två år och är 16 men jag är lite osäker på att det ska vara vi föralltid lixom vad tror du? Tycker din blogg är jättebra snälla svara på min fråga!

    SvaraRadera
  7. Vad har du för tips för den som vill in i mediebranschen? Jag funderar på att söka journalisthögskola men vill också skita i det och köra ändå, vad ska jag göra?

    SvaraRadera
  8. Hur kommer du på alla smarriga recept? Älskar din blogg men skriv mer om mat! Kram

    SvaraRadera
  9. Vad är din favoritlåt och favoritfärg?

    SvaraRadera
  10. Hur träffades du och din kille? Hur länge har ni varit tillsammans?

    SvaraRadera
  11. Vad har du studerat?

    SvaraRadera
  12. Året närmar sig sitt slut och när jag tänker efter vilka "musikkärlekar" jag har fått det här året så är det Timoteij och BabyAlice jag tänker på. Jag vet inte om du tillåter länkar men Timoteij finns här:

    http://www.youtube.com/watch?v=V6TrRPlutZQ

    http://www.youtube.com/watch?v=sac3eW1EnaY&feature=related

    http://www.youtube.com/watch?v=ASRry6HQ54w&feature=related


    Och BabyAlice:

    http://www.youtube.com/watch?v=q3g3zgpRXiE

    Säkert glömmer jag någon. Vad var dina musikfavvosar 2010? DET är min fråga! (jag visste väl att jag kunde hitta någon frågaingång här ;). Please state your musikfavvosar 2010.

    SvaraRadera
  13. Vad har du för nyårslöften?

    SvaraRadera
  14. Berätta något vi inte vet om dig!

    SvaraRadera
  15. Du verkar shoppa rätt mycket, bor på hotell ofta och reser. Vill du inte hellre spara dina pengar?

    SvaraRadera
  16. Vad ska du göra på nyår?

    SvaraRadera