söndag 12 december 2010

ONEWEEKLEFT

Passar på att planera nästa vecka när jag ändå har en stund över. Om en vecka måste allt (eller det mesta) vara klart till julen. Nog för att december brukar vara stressig, men det här året tar nog priset. När jag och A måste planera in en kväll utan jobb, då vi bara ska umgås, är det riktigt illa. Inte en enda glöggfest har jag gått på! Skandal. Men snart är det lediga tider med vila och massa härligheter! Så här ser min sista vecka innan jul ut...
  • Skriva sex reportage.
  • Göra fem intervjuer och skriva ut dem.
  • Köpa klart julklapparna, hälften kvar.
  • Planera januari, jobbmässigt.
  • Jobbresa till Kalmar.
  • Skicka julkort.
  • Göra pepparkaksdeg.
  • Planera vad vi ska bidra med till julbordet.
  • Göra gravy från grunden, till julen.
  • Boka in ett ögonbrynsplock på Corinne&Friends.
  • Fakturera för december.
  • Planera julhelgens outfits.
  • Bokföra.
  • Julbaka med vänner.
  • Spika nyår.
  • Planera julmiddagen jag ska laga på Annandag jul (så spänd över detta, berättar mer senare).
Planning next week, the last week before Christmas. December is always stressful and this year is no exception. Hopefully I'll come out of this alive!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar