fredag 3 december 2010

HOMETOWNVISIT

Bild 2010-12-03 kl. 21.01 #3
Hej hälsar jag (med rufset) från ett hotell i Jönköping. Resan hit tog sex och en halv timme (jo tack, snökaos är bara förnamnet) och när vi äntligen kom fram rusade jag till en intervju jag hade bokat in. Trots att jag var sen gick det skitbra och jag längtar efter att skriva ut reportaget. Nu är både jag och A dödströtta, men vi måste fixa middag på något sätt, i morgon har vi en fullspäckad dag med inbokad lunch (hemma hos A's föräldrar), skridskouppvisning (lillasyster) och middag på vår absoluta favoritrestaurang i Jönnet (med vänner). Lite annat ska vi hinna med också. Så kul att vara här, har längtat efter den här helgen. Sist vi hälsade på var ju i augusti så det var ett tag sedan. Nä, middag var det va? Bisou!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar