måndag 20 december 2010

THREEDAYSLEFT

Jag blev aldrig klar med mina deadlines förra veckan (jag missade inga deadlines, utan vill bli klar med allt för december och början av januari redan nu). Därför har jag kört jobbmaraton i dag. Har lite kvar nu bara. I dag fick jag också en jobbförfrågan gällande två personer ni kommer se mycket av på tv i vår. Så i morgon ska jag iväg på den grejen, men det lät kul och då kan jag inte säga nej. Sitter just nu och gör lite research, det är inget svårt egentligen men man vill ju alltid göra jobbet så bra och roligt som det bara går. Dessutom ska vi filma en del rörligt material vilket jag aldrig gjort innan. Det gör mig lite nervös, men det löser sig. Det gör det alltid. Godnatt!

Still working on my deadlines for this month. Today I got a job offer to interview two Swedish celebs and I thought it sounded fun, so I said yes even though it's tomorrow and I have lots to do already... But it's gonna be a fun day so I'm looking forward to it even though I'm stressed out.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar