onsdag 15 december 2010

NEWFAVOURITES

IMG_1614
Jag har hittat ett nytt favoritmärke när det kommer till tvålar och krämer. L'Occitane är ett franskt hudvårdsmärke som grundades på 70-talet. Förutom fina förpackningar och härliga dofter är deras produkter ren njutning för en torris som mig. Deras läppbalsam på stift är det enda jag hittat som faktiskt botar mina torra läppar under vinterhalvåret. Och den lilla handkrämen, som jag fick som ett prov, är återfuktande av bara tusan. I London köpte jag och A ett tvålset till badrummet med tvål och handkräm men deras butiker finns även i Stockholm. De har jättefina kit i alla prisklasser, så detta är ett bra sista-minuten tips för er som inte handlat klart alla er julklappar...

One of my new favourite brands is french L'Occitane, there products are really good for dry skin and smell amazing. They also have super cute gift sets - check it out!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar