torsdag 2 december 2010

NEWPHONELOVER

IMG_1502
Min nya obsession... Och livsräddare!

Var inne hos 3 i går och omvandlade mitt abonnemang till en företagsvariant. Kom ut med en iPhone 4 också! Älskar spontanköp! När min 3GS släpptes var man ju tvungen att binda sig för att kunna köpa den. Samma sak gäller nu iPhone 4, den går inte att köpa lös. Efter flera samtal till 3 har jag förstått det som att det inte skulle gå att köpa en iPhone 4 tills om fyra månader och då måste jag binda mig ytterligare två år. Herregud! Men på 3 Kungsgatan jobbar världens skönaste tjej som lyckades fixa att jag fick köpa den kontant ändå utan bindningstid eller något. Hon är min favorit! Och den här telefonen fulländar mitt liv! Jag tror aldrig jag kommer ha något annat än iPhone - det finns inget som klår det. Skärmen i den här är knivskarp och kameran så mycket bättre. Dessutom tycker jag ljudet är helt fantastiskt. Ni märker - jag är såld.

Tänkte också kolla med er om någon är intresserad av en fullt fungerande 3GS 16GB? Måste göra mig av med den på något sätt. Den funkar felfritt, köptes sensommaren 2009 och självklart följer laddare och hörlurar med. Kartongen också tror jag, om jag hittar den. Det är såklart lite repig på baksidan, vanligt slitage då jag inte använt fodral till den. Ny i dag kostar den 5200 kronor, jag tänkte mig kanske en tusenlapp. Jag har sett dem säljas på tradera för 2000-2500 kronor. Bilder kan skickas om så önskas. Viktigt att säga: du måste ha kontantkort eller abonnemang hos 3 då den är operatörslåst. Intresserad? Mejla mig på daniellesblogg@gmail.com.

2 kommentarer:

  1. Går det inte att låsa upp telefonen? Är inte så insatt i just iPhone...

    SvaraRadera
  2. Johanna: Nej, det går inte att låsa upp den vad jag har förstått. iPhone säljs inte obundna i Sverige alls - de är alltid bundna till en operatör. Man kan typ hacka den tror jag... Men vet inte om det är en bra idé

    SvaraRadera