fredag 15 februari 2013

Ett kvarts sekel

Hej! Hoppas ni alla hade en mysig Alla hjärtans dag i går! Själv fyllde jag 25 år - ett kvarts sekel, whoa! Känns stort. Jag passade på att vara ledig hela dagen med min kille, vi åt lunch med bubbel på stan, såg David LaChapelles utställning på Fotografiska och firade sedan här hemma. Min kärlek hade till och med bakat en Paleotårta till mig! Snacka om att det gjorde mig rörd. Och så alla grattis på telefon, sms, Instagram, Facebook och alla kort. Wow, det var en superfin dag och jag känner mig som en mycket bortskämd tjej. Tack! ÄNTLIGEN 25! Birthday lunch upload Tusen TACK för alla grattis, kort och samtal!  Vilken dag! Känner mig mycket nöjd med att ha fyllt ett kvarts sekel ☺ Min kille överraskade mig med en Paleotårta. Oh my, what a man

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar