onsdag 13 februari 2013

Mitt i veckan hos mig

Puh, den här dagen har gått i ett! Men tusan vad kul jag har haft. Älskar på något sätt riktigt stressiga dagar där man rusar från en grej till en annan. Säkert inte hälsosamt varje dag (speciellt med tanke på att man glömmer äta, skärpning!) men ibland är det ändå skönt att få upp pulsen lite. Så sablans trött på snö och kyla. Kör färgprotest!
Jag visste att det skulle bli en bra dag när jag råkade få syn på min gula jacka från Zara och bestämde mig för JA, visst kan man bära gult i februari! Working in the studio today
Efter lite mejlfix åkte jag till Expressen där vi plåtade två omslag. Älskar att jobba i studion! Work done. Next stop: The gym. Leg day!
Sedan stress, stress för att hinna till min PT-timme. Det var här någonstans jag kom på att jag hade glömt äta lunch. Ooops! Träningen gick bra ändå ska sägas... Vi köttade ben och enligt PT-Nils är min squat-teknik numera grym. Jippi!

1 kommentar: