onsdag 6 februari 2013

Time to squat!

Är det redan onsdag? Whoa! I dag har jag varit i boxen med PT-Nils och kört front squats (kolla HÄR!) vilket är mentalt rätt jobbigt eftersom stången ligger och pressar mot struphuvudet. Men! Det är en grym övning att variera med eftersom det tvingar dig att hålla uppe bröstryggen under hela övningen. Har du problem med squat-tekniken är denna alltså ett måste! Dagens: Squats till jag nästan stupar ✔
I morgon är det träning med tjejerna som gäller. Ellen fortsätter med sitt 10 veckors-projekt och nu har även J hakat på. Kul!

2 kommentarer:

  1. Har du några bra tips på ben och rumpövningar? Tränar du mycket ben och rumpa? Jag försöker verkligen få en snyggare rumpa så tips vore jättebra kram

    SvaraRadera
    Svar
    1. Jag tränar väldigt mycket ben och rumpa! Jag lägger lättare på mig massa på överkroppen så jag har kämpat rätt mycket med det där. Alla typer av squats, split squats, marklyft, good mornings, utfall med vikter och grodhopp är mina rekommendationer!

      Radera