måndag 11 februari 2013

FAQ

Happy Monday! Jag kan inte fatta att måndagar har gått från hatdagar till kärleksdagar. Äntligen! Eftersom det här faktiskt är min födelsedagsvecka tänkte jag att vi kunde riva i gång den med en frågestund!

Undrar du något om träning, paleo, viktnedgång, skönhetsprodukter, mitt jobb... Ja, sätt i gång och fråga i kommentarerna! Jag kan tänka mig att svara på det mesta.

Så länge ska jag knåpa ihop ett par paleo-godkända treats som ni kanske vill baka till Alla hjärtans dag? Återkommer i frågan!

5 kommentarer:

  1. Du är sjukt inspirerande och jag hejar på dig och ditt go med träningen och bra kost! Men jag har en fråga, jag väger idag 58 kilo till mina 167 cm, jag löptränar 4-5 dagar i veckan och försöker få in några helkroppspass där emellan. Men mitt mål förutom att springa gbg-varvet och eventuellt ett maraton på bra tider så vill jag gå ner 5 kilo. Jag äter i dagsläget en typ av lågkolhydratkost med frukt och väldigt lite mejerier. Mitt problem är att jag äter för lite i veckorna och hetsäter sen massa mat på helgen, oftast nyttigt men i för stora portioner. Hur ska jag finna balans för att kunna nå mitt mål? Hur vet jag att jag är hungrig och inte bara sugen, för på veckorna kanske jag är hungrig men ser det som sug och äter inget men på helgen skriker kroppen efter mat men blir inte nöjd en extra portion...

    SvaraRadera
  2. Hej!!
    Vilken härlig blogg du har :)! Undrar hur du lägger upp din träning för att kroppen inte ska vänja sig vid upplägget. Hur förändrar du dina pass? Kram Isabelle

    SvaraRadera
  3. Hej! Jag tänkte lite på det här med proteinpulver. Slutade du med det när du började äta Paleo? Kram

    SvaraRadera
  4. Dina armar har börjat se helt fantastiska ut tycker jag! Armar är verkligen mitt problemområde så tips på bra armövningar skulle uppskattas :)

    SvaraRadera
  5. Jag har en fråga :) Jag har precis börjat träna och tänka på kosten för att gå ner 20 kilo. Jag tycker att du är jätteinspirerande tillsammans med ett gäng andra bloggare men jag blir ibland stressad över hur mycket ni alla verkar träna. Måste man träna sex gånger i veckan för att lyckas gå ner i vikt och sedan förbli tonad och smal? Hur hinner ni med? Jag tycker att det är svårt att hinna gå på två pass i veckan liksom :/

    SvaraRadera