tisdag 19 februari 2013

Ses vi på Instagram?

Instagram är helt klart min absoluta favoritgrej just nu! Så otroligt många inspirerande peeps och på något sätt känns det mer personligt än bloggar då det är mer tvåvägskommunikation och man får ett ansikte på de man diskuterar med! Jag uppdaterar säkert fyra, fem gånger dagligen och älskar att snacka med er och inspireras av era bilder. Om du vill följa mig hittar du mig HÄR. 8486407748_43e01e9650_b
Några av mina nya favoriter på Instagram just nu är: lulafleur, mathildalchf och suzannesvanevik
Tre starka, inspirerande brudar! Klicka på namnen för att komma till deras profiler!

4 kommentarer:

  1. Men åh, vad snällt! :) DU inspirerar och har gett motivation hela tiden sen du startade din resa!

    SvaraRadera
  2. Åh Tack sötaste du!! Din blogg/Insta är den första jag kollar upp hihi, DU är inspirerande!! Varit i London på jobb ett par dagar nu, förskyld och tyvärr inte det minsta i form för någon typ av träning:( I kväll får det bli lite food-prep, tänkte försöka mig på overnightoats, jeeii! Stor kraam till dig! /Lulafleur

    SvaraRadera
    Svar
    1. Åh, London låter härligt! Och overnight oats är jättegott, synd att det inte ingår i Paleo...!

      Radera