onsdag 27 februari 2013

Onsdag och Olympiska lyft

Redan mitt i veckan?! Och därför dags för veckans andra pass med min Crossfit-tränare Nils. Vi inledde en ny cykel denna vecka och nu ÄNTLIGEN ska jag få börja med Olympiska lyft. Denna träning skulle inletts redan i december men eftersom min rygg började krångla har vi fått skjuta på det. Men nu så! Olympiska lyft innebär ju såklart extremt mycket ny teknisk träning så jag övar hittills en stund varje pass med en träpinne. Längtar efter lite vikter för tusan! Inledde en ny cykel med min tränare i dag! Nu äntligen har jag börjat med olympiska lyft, jippi! Dessutom: Gick hem från gymmet i öppen jacka, himlen är ljus trots att klockan är fem! Vi går mot våååår
I kväll ska ni få recept på en grym lunch - så glöm inte att kika in då!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar