måndag 10 september 2012

Detox-måndag

Wow, vilken festhelg! Som sagt firade vi av bästa E i fredags och sedan fortsatte vi dagen efter med att fira en nybliven 30-åring. Puh! Det blev betydligt mycket mer alkohol och skräpmat än vad min kropp är van vid. Aj, aj. Men nu! Ny vecka, nya tag och jag ska köra i gång med höstens träning. Jag blev ju aldrig sjuk förra veckan men tror ändå att vilan var en bra idé.

I kväll har killen sen träning så jag står för maten. Ska göra en chiligryta till honom och en sallad till mig själv. Kroppen begär göttigheter som avokado, oliver och kronärtskocka så det är bara att lyda..

Saying goodbye to a weekend full of partying, we had a great time celebrating friends and sipping on cocktails. Now a new week spending a lot of time at the gym. I can't wait!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar