tisdag 25 september 2012

Snart godnatt

Något jag försöker jobba på den här hösten är att inte gå och lägga mig så hopplöst sent. Jag vet inte riktigt men jag blir liksom aldrig trött på det där sättet att jag längtar efter att gå och lägga mig... Det känns som att jag kan hålla på hela natten med ungefär vad som helst. Skönt att vara pigg och glad men också lite jobbigt eftersom jag beter mig som en liten unge som bara ska vara uppe en timme till. När jag väl lägger mig somnar jag direkt men att faktiskt pallra mig till sängen är mycket svårare. Så nu ska jag satsa på läggdags vid midnatt - och försöka hålla det. Men det är ju sååå tråkigt att sova... Ja, ni hör ju.
Untitled
En kopp koffeinfritt vitt te och ett avsnitt av något bra sedan är det godnatt. Dubbelpass väntar i morgon. Yogar på morgonen och gymmar på eftermiddagen. Längtar!

1 kommentar:

  1. Känner så väl igen det där. Jag blir lite sådär att jag tror att jag ska missa någonting om jag går och lägger mig. Trots att Robert redan somnat och jag är ensam kvar uppe..Det enda man missar då är Cops eller nåt sånt på tv...

    SvaraRadera