fredag 14 september 2012

Hör upp!

Känner du dig stressad över smalhets, kaloriräknande och måltidsersättningar? I så fall kan jag trösta dig med det här: Det är totalt OTRENDIGT med hunger och knotiga ben! Äntligen har många kvinnor insett detta enkla: God mat, rosiga kinder och snygga former är det som gäller!

När jag började gymma för snart två år sedan var vi inte många kvinnor på mitt lilla källargym. Nu tar vi över! Vi går djupt i knäböjen, vi äger på marklyften och vi lastar på tungt. Vi äter mat som får oss att må bra, i själen och i kroppen. Vi är friska, vi är mätta, vi är glada, vi är pigga. Vi är inte rädda för smärta eller för svett! Vi gör världen till en bättre plats genom att sprida positiv energi och ta hand om oss själva. Jag vill slå ett slag för runda rumpor, starka ben och en vilja av stål. Feel free to join us, happy friday!
Bild 2012-09-14 kl. 15.45 Bild 2012-09-14 kl. 15.45 #8
Being skinny is so last year. Now it's all about being strong, feeding your body with great nutrients and having a round butt. Let go of your anxiety and start working WITH your body. We want to be strong, happy and glowing, because we deserve the best! Sending you all loads of positive energy and hugs this friday! Work it!

3 kommentarer:

  1. Bra inlägg! Att äta rätt och träna rätt handlar ju i slutändan om att man ska må bra. Vara nöjd med sig själv. Enkelt, även om det ibland kan vara svårt...

    Appropå inget så måste jag säga att du är väldigt lik Julia Roberts på dom här bilderna. Eller? Liite lik iaf!?

    /Marcus

    SvaraRadera
  2. En grej jag börjat med ibland som frukost är gröt. Finns havregryn + korn eller havre + quinoa. På ICA. (Finns säkert annat också). Man blandar med vatten och mikkrar. Superenkelt, billigt och jag inbillar mig att det är nyttigt. Det är i alla fall mättande. Salta lite och strö över någon slags sylt och jag tror du har fått bland det mest mättande och billigaste frukostmässigt du kan hitta. Mattips.

    /Marcus

    SvaraRadera