lördag 1 september 2012

Levande död men glad

Jo, tjena. Har haft lite svårt att ställa om till svensk tid. I går var vi uppe i 33 (!!) timmar för att försöka vända på dygnet men även efter nio timmars sömn kände jag mig fortfarande som en levande död. Nu är jag rätt pigg dock, antagligen för att min kropp tror att klockan är 19.20 och ropar "nu går vi ut, äter middag och dricker drinkar! Woho!". That ain't gonna happen. Just nu befinner jag mig i Jönköping, rätt trött på att resa men peppad eftersom vi ska på bröllop i morgon. Jag älskar bröllop typ mest av allt.
Bild 2012-09-01 kl. 01.15 #4 Godnatt typ? Jag har förresten börjat ladda upp mina bilder i mindre storlek för att sidan ska ladda snabbare för er, gör den det?

Having some mini jet lag issues, some people I know say it takes a whole week to get over this weird feeling?! No way, I hope it's gone by tomorrow. My saturday will be spent at a wedding and for those of you who know me it's pretty clear that I LOVE weddings! So excited!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar