måndag 17 september 2012

Lunchyoga

Yes, okej! Första veckan med nya höstrutinen. Började med ett yogapass på lunchen. Hathayoga stod på schemat - en helt annan grej än Bikram. Jag gillade det! Lite stressande som alltid när man inte kan rörelserna och det här med andningen kommer kräva en del övning men stundvis kände jag mig väldigt lugn och liksom i rummet. Syftet med att träna yoga (för mig) är att bli vigare, få stretcha ut kroppen ordentligt på regelbunden basis och hitta ett lugn i mig själv. Jag är medveten om att jag inte kan utvärdera om detta är rätt för mig förrän om några veckor, så jag fortsätter dejta och ser vart det leder!
Lunchyoga är bäst!
Yoga was on the menu today! It felt great, I feel great! I'm totally new to this whole yoga thing so I'm really working hard trying not to compare myself to others. I'm a beginner and that's ok. Remember this guys, when you try something new. Love yourself!

1 kommentar:

  1. Kul med hathayoga! Jag har tänkt prova det när jag har hittat en bra studio, så jag läser gärna om vad du tycker om det. Jag vill precis som du bli vigare, och dessutom lära mig att slappna av bättre. Har följt din blogg ett tag, men aldrig kommenterat, så jag kände att det är dags nu.

    SvaraRadera