söndag 2 september 2012

Wedding day!

Sommarens första och enda bröllop för min del är nu avklarat! Det blev en supervacker, solig höstdag och brudparet vigdes i fina Järstorps kyrka. Jag bar en ny klänning, från Alice + Olivia och skärp i midjan från samma märke. Jag besökte deras butik i New York och tillbringade nästan två timmar med en stylist i butiken som valde klänningar åt mig och visade vilka slags skor, jackor och accessoarer som jag kunde matcha allt med. Så kul! K Hg
En smygtitt på efterrätten. Och så måste jag bara visa vilken vacker vy som mötte oss när vi kom fram till Jönköping i går... Plus en regnbåge! Livet är vackert. Ii
Look at this beautiful view, snapped from my car window. Today I attended a beautiful wedding wearing a dress from my favourite brand Alice + Olivia. I was really excited to visit there store in New York City. The one I went to is right by Bryant Park if you want to check it out. There dresses are super flattering and fit my body type perfectly! Well worth the splurge!

2 kommentarer:

  1. Gorgeous photos. PS when i tried to click on the sub headers for food philosophy and workout, they returned an error screen. Thought I would let you know.
    /Tiff

    SvaraRadera