fredag 21 september 2012

Friday travel

Hej kompisar! Det blir ingen komplett matdagbok i dag tyvärr, jag är ute och reser i helgen. Men om ni gillar konceptet kan jag slänga in ett par sådana matdagar varje vecka? Hur som helst hoppas jag att ni får en rolig helg med mycket kärlek! Själv tänkte jag för ovanlighetens skull träna på en lördag, kanske kan jag få ihop ett litet filmklipp till bloggen också, jag funderar... On the road again!!
Hey guys! I'm working from a car today, very happy that I don't have to drive. This weekend I'm going to be spending some time at the gym and meeting up with friends for a few drinks. And spending some more time on the road... Happy Friday!

2 kommentarer:

  1. Ja, lägg upp fler matdagar! Dina matbilder är så inspirerande.

    SvaraRadera
  2. Ja! Matdagar vore grymt att få. Även på helgdagar. Tack!

    SvaraRadera