torsdag 20 september 2012

Hello brownie!

Man skulle ju kunna tro att jag inte gör annat än att hänga hos frisören... Eh, så illa kanske det inte är? Men de senaste veckorna har jag varit rejält trött på hela ombré-looken och när jag såg att min extremt upptagna frisör faktiskt hade en lucka i dag kunde jag inte låta bli att boka.

Och Patrick levererar som alltid. Vi hade exakt samma tanke (för vi är hårsoulmates), en mörkare ton över hela håret med lite guldiga toner här och där som glänser snyggt i solen. Det kommer bli lite ljusare efter ett par tvättar så därför tog vi i lite... Jag är definitivt inte blond längre!
HELLO brownie! @patrickmattsson förtjänar inget mindre än regnbågar, bellinis och kärlek! Hör det högre makter!
When I'm bored I always want a new look. Today I became a brunette and I'm loving it. Some golden highlights here and there gives dimension and a pretty glossy look when the sunlight hits my hair. And I do think that darker hair calls for a bold lip. A new hair color definitely makes me want to switch up my make up!

1 kommentar: