söndag 30 september 2012

Solo söndag

Min kille är på Solvalla och spelar på hästar (??) så jag har kört solo, en kaffepromenad i det soliga höstvädret och filat på nästa veckas blogginlägg. Jag och min kille har pratat en del i helgen om våra respektive mål med träningen i höst och därför ska jag nu köra en FALL FITNESS CHALLENGE! Det är just precis nu som de allra flesta säckar ihop i soffan och börjar lagra fett inför vintersäsongen. Men inte vi va? Nä, jag tänkte väl det. Mer om detta nästa vecka plus en massa andra göttigheter som svar på läsarfrågor, recept och träning. Häng med! Söndag
Chill sunday in the beautiful fall weather with coffee and a walk. Next week I will be blogging about yummy foods, answering some of your questions and introducing you to my FALL FITNESS CHALLENGE! Stay away from the sofa and comfort food and we will all look and feel fab just in time for Christmas and New Years. Stay tuned!

5 kommentarer:

  1. Nej verkligen inte vi!
    Jag satsar på att vara ännu snyggare än förra julen (om det ens är möjligt..) och med mer välsvarvade armar än någonsin!

    SvaraRadera
  2. Vart har du köpt portions-påsarna som du packar nötter i? Det verkar otroligt smarta för de ändamålet men jag kan inte hitta dom någonstans.

    SvaraRadera
    Svar
    1. Om du menar de små påsarna så har jag köpt dem på Panduro. Jag tror hobbyaffärer är det säkraste kortet!

      Radera
    2. aah tack. aldrig tänkt på det! :)

      Radera