fredag 28 september 2012

Dubbelpass med Shervin och Philip

Det blev rygg och baksida axlar i dag med PT-Philip. Fokus på tunga vikter och inget flås. Bäst är att variera tung träning med pulshöjande styrkepass. Köpte en kycklingfilé på Delta efter passet (hur bra är det att de säljer sådant på mitt gym?!) och sedan stötte jag på Shervin som också tränar med Philip sedan ett par veckor tillbaka. I dag väger hon tvåsiffrigt för första gången på länge. Heja heja! Helt plötsligt fann jag mig själv på Sportlife för ett andra pass tillsammans med Shervin och Philip. Bröst och lite framsida axlar plus peppande snack innan jag joggade hem. Let's GO! #fridayworkout Oj. Dubbelpass! Träffade härliga snygga @shervintorkian på Sportlife. Här står vi med min viktnedgång! Och hennes också i framtiden. Kämpa bruden!
Här står vi med min viktnedgång och Shervins kommande dito. Kämpa bruden!

Följ hennes spännande resa HÄR!

4 kommentarer: