onsdag 30 maj 2012

10 timmar tåg för 20 minuters jobb

Den här dagen. DEN HÄR DAGEN. Tåget ner till Göteborg var två timmar försenat så jag hann träffa min intervjuperson i 20 minuter (istället för de planerade två timmarna) och för att toppa allting var tåget en och en halv timme försenat på hemvägen också. Oh well. All's well that ends well. Nu är jag hemma om en dryg timme. Längtar efter min man! Tack för alla era frågor, jag har börjat svara lite smått och lägger upp dem i morgon. Så länge kan ni som undrar något fråga i inlägget nedan!

Matmässigt är jag stolt över mig själv i dag. Enbart utemat och stressigt som sjutton men jag lyckades hålla mig på banan. Ett kesomellanmål till frukost, nötter som mellanmål och så petade jag fram lite kyckling och hårdost ur en pastasallad. Så middag hemma i kväll. Bra där, Danielle...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar