måndag 7 maj 2012

Men hallå där...

... Svenska jordgubbar och svensk sparris! Välkommen tillbaka till mitt liv. Tänk, nu börjar det - alla dessa underbara råvaror som får oss att stråla och må bra. Just färska, svenska bär och gotländsk sparris är mina favoriter så jag tjöt av lycka när jag såg dem på Cajsa Warg i dag. Untitled Untitled Untitled Untitled
På lunchen smet jag till Löplabbet och köpte ett par nya skor då mina gamla sjunger på sista versen. Så invigde jag dem i Vasaparken en snabbis, det blev en halvtimme bestående av intervaller i backe (kuta upp, jogga ner 10 gånger om) och lite övningar som utfall, upphopp, dips och rumplyft (ja, jag låg i gräset och höll på. Och?). I morgon ska jag både träna med Philip och springa en längre runda med min kompis J. Nästa vecka ska jag springa Vårruset och jag har inte tränat mina löpsteg så mycket som jag borde. Jag får helt enkelt nöja mig med den farten jag ligger på nu om inte denna veckans träning lyckas göra någon skillnad... Man kan ju alltid hoppas.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar