torsdag 3 maj 2012

Hemmakväll

Min kille är ute och firar en jobbgrej så jag passar på att ha en spakväll med ansiktsmask och plocktallrik till middag med salami, buffelmozzarella och körsbärstomater. Totalt oglammigt men gott. Inviger dessutom en ny pjamas från David & Goliath som gör supersöta och superlöjliga tryck och mönster. Och spetsstrumpor till det!
Untitled Untitled Untitled Untitled
I kväll tänder jag ett ljus för en fantastisk kvinna som lämnade oss för två år sedan i dag. Jag tänker på henne varje dag och förra året på denna dag fick jag ett bakslag i min sorg när all ilska och förtvivlan kom tillbaka. I dag tänker jag att det bästa sättet att hylla någon är att leva varje dag med ett leende och vara tacksam över allt fantastiskt man får uppleva och alla fina relationer man får vara en del av...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar