onsdag 9 maj 2012

Matchar vädret

I dag har jag haft vilodag och istället jobbat som en liten myra. Och tur är väl det, mina lår bokstavligen bränner efter gårdagens benpass som toppades med en löprunda på kvällen. Jag och J sprang i Hagaparken och får klart godkänt, snittiden blev 5,45 per kilometer vilket var bra med tanke på att vi tjattrade i princip hela rundan. Jag vet inte hur det är med er men att prata och springa samtidigt gör mig sjukt andfådd. Bild 2012-05-09 kl. 19.23
Jag matchar det trista vädret i dag med mörkt läppstift. 

Nu blir det middag här hemma i min casa, i dag har jag bland annat en intervjuat en kvinna om en stor livsstilsförändring med LCHF. Det är alltid lika inspirerande att höra folks berättelser om hur de har förbättrat sitt välmående. Har du också gjort en positiv livsstilsförändring och skulle kunna tänka dig berätta om den i ett större sammanhang får du gärna mejla mig på daniellesblogg@gmail.com.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar