tisdag 15 maj 2012

Gårdagens lopp

Så där, nu är jag på väg hem till Stockholm igen. Jo, jag skulle ju rapportera från gårdagens lopp. Jag sprang alltså Vår Ruset i Jönköping som är på 5 kilometer (4,75 enligt min GPS) och det var verkligen en... Upplevelse. Jag hade hoppats göra ett nytt personbästa men så blev det tyvärr inte, ändå känner jag mig nöjd med min tid på 25:07. Helt okej ändå.

Det var riktigt trångt och de första två kilometrarna fokuserade jag mer på att kryssa mig fram i folkmassan än på mina löpsteg och min andning vilket gjorde mig tidigt väldigt trött. Hela situationen var lite stressig... Jag längtade lite efter min tomma Hagapark kan man säga...
Untitled Är banan kontrollmätt? Är min GPS ur spel? Untitled Untitled
Jag sprang loppet ihop med min syster L och sedan hängde vi hemma på kvällen. Short but sweet... Hej då Jönköping!

2 kommentarer:

  1. Kul med vårruset, om än ngt märkligt med alla dessa kvinnor i alla storlekar som trängs i spåret - som som jag minns det.

    Du, ang den där spray-tannen du gjorde för ett tag sen: var gjorde du den och vad kostade det på ett ungefär? hur länge höll det i sig, hade du peelat dig extra noggrant innan och har färgen försvunnit gradvis eller har det blivit lite ojämt?

    Orsaken till fråge-bombning är att vi ska på smokingbröllop i Nice första veckan i juni och min klänning skulle verkligen förtjäna att bäras av ngn med ngt mer färg än en blekfis till blondin. Vet dock ej om jag vågar, eller när (i relation till avfärd) jag bör göra det. Återkom gärna, skulle verkligen uppskattas!

    Happy saturday!
    /K

    SvaraRadera
  2. Ok, puff för frågan igen!

    /K

    SvaraRadera