fredag 4 maj 2012

Allt man behöver, i en liten plånbok

Jag hittade den här bilden i min kamera och tänkte att jag skulle visa er en sak som min sambo alltid mobbar mig för. Visst finns den någon mer därute som går runt med ett nödkit i väskan? Med sådana där saker man inte kan vara utan? Det här hänger i alla fall med mig nästan jämt... IMG_2436
Våtservetter, handkräm, hårolja, dagkräm, vaseline (för att motverka skavsår), solskyddsfaktor, läppbalsam, hårspray (mini), genomskinligt nagellack (mini), skavsårsplåster, vanliga plåster, extra linser (två par), ögondroppar, antihistaminer (jag har inga allergier visserligen... Men man vet ju aldrig?!), alvedon, deoservett, hårnålar, nagelfil (mini), tejp (för klänningar som glider ner), servetter med nagellacksborttagning, fuktserum, fläckborttagning, servett med glasögonrengöring... Redo för allt?

1 kommentar:

  1. Haha jag blir alltid retad för det där också - min har lite mindre av vissa så som hårolja, vaseline och fuktserum men jag kör mycket medecinskt haha - alvedon, halstabletter, migrän tabletter och så klart diaree tabletter - trots att jag aldrig (peppar peppar) drabbats av det någonsin haha. Måste ju vara bered för allt!

    SvaraRadera