tisdag 1 maj 2012

Fler långhelger någon?

Här hade man (jag) förberett sig på en regnig storstadsweekend och så skiner solen i ett varmt London. Ärligt talat så bryr jag mig inte så mycket om vädret när jag är på semester i städer där man mest shoppar och äter men varma vindar, solglasögon och ballerinor tackar man ju aldrig nej till.

Middagen på Nobu var väl värd väntan. Jag gillar inte ens sushi särskilt mycket utan brukar satsa på något annat när jag äter japanskt men deras california rolls var helst fantastiska! För en sushifantast kan jag tänka mig att det är ett måste att komma dit någon gång i livet. Dessutom kul people watching, fransmän och amerikaner i en salig blandning.
IMG_2495IMG_2385
I kväll bar jag min nya favoritklänning (vårens Acne) och platta skor för fötternas skull. Bredvid ser ni en liten ledtråd till denna resans stora investering, en nätt liten sak som just nu glimmar fint på mitt finger... Godnatt!

1 kommentar:

  1. men man vill ju se diamanten!

    och sen vill man ju även se vilket finger den sitter på..... ;)

    SvaraRadera