fredag 11 maj 2012

Tabata och stretch

Är det fredag i morgon igen? Jisses, tiden går så fort. I dag avverkade jag veckans sista gympass med Philip, min kompis J var med och på plats blev det ett svettigt tabata-pass. Det finns fasen inget som är så jobbigt som tabata alltså. Förutom kanske ett megatungt styrkepass. Då är man inte heller så kaxig. Mina nya favoritfrukostar består numera av turkisk yoghurt, någon slags frukt, någon typ av nötsmör och kokosskivor. Så gott det bara kan bli, jag lovar!
Untitled Untitled
När jag kom hem från träningen körde jag en av mina bästa stretchrutiner med hjälp av Karena från Tone it up. Du hittar den HÄR.

Nu ska jag vila mig i form fram till måndagens lopp. Jag vill att mina ben ska vara helt fria från träningsvärk och redo att kuta. Tycker ni jag tar Vår ruset på för stort allvar eller? Näää....

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar