torsdag 3 maj 2012

Raka vägen till gymmet

Nej, det blev inget gymmande i London. Så i dag kickstartade jag vardagen igen med ett pass med Philip. Benpress, bänkpress, 60 burpees (med pauser såklart) och en massa magövningar. Eftersom jag har ätit lite mer kolhydrater på semestern försöker jag nu tömma mina depåer så fort som möjligt och det bästa, snabbaste sättet att göra det på är att kombinera lågkolhydratskost och hård träning. Back from holiday, back to the gym Neon
I går när vi var på Selfridges smet jag in på OPIs nagelbar för en mini-mani. Jag är inte helt såld på neontrenden som cirkulerar denna vår och sommar men på smycken och naglar kan man få en liten neondos som känns mer bekväm. Färgen heter Shorts Story och du hittar den HÄR.

Ursäkta mina torra nagelband... Flygplansluft gör inga under för min hy direkt.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar