onsdag 24 oktober 2012

Ännu en dag i boxen

Började morgonen med tandläkarbesök. Var tvungen att springa HELA vägen och då kom jag ändå två minuter sent. Det är inte bra att bo nära allt, man tror alltid att man hinner dit snabbare än vad som är realistiskt. Kände mig lite som när jag var 14 år och sprang precis överallt eftersom jag alltid var sen. Jag tror inte jag gick någonstans på den tiden, det var alltid kuta som gällde. Eh... Tandläkaren skrek i alla fall "JÄTTEFINA TÄNDER" och sedan kunde jag springa (gå) hem igen. Puh!

Jobba, jobba och sedan en timme i boxen igen. Kände mig stark som en oxe! Höjde vikterna på allt! Klarade åtta double unders på raken! Nu mår jag fantastiskt. Lyckan som träningen ger mig alltså. Respekt!
Ännu en dag i boxen #workout
Det finns så många långa inlägg jag vill skriva i den här bloggen men jag känner aldrig att jag har den där halvtimmen det kan ta att skriva ner ett stort textblock. Men ni är många som undrar om min kost i fitness-projektet så det ska jag försöka få till den här veckan...

1 kommentar: