onsdag 31 oktober 2012

Sista PT-passet i fas 1

Det var det som skedde i dag! Jag har ett styrkepass kvar i den här fasen och sedan börjar nästa, en månad av enbart tung, tung träning. Få reps, få upp kraften och självförtroendet. Workout wednesday!
Jag kände mig lite kall i dag så jag tränade i en tjockare tröja, vilket jag ångrade lite (mycket!) när jag väl kom i gång. Nej, jag kunde inte slänga av mig den - jag kan bara inte träna i enbart sport-bh. Sorry.

På fredag väntar roddintervaller som jag åh-längtar-till-så-mycket (not!). Men på plussidan får jag öva på mina double unders igen. Men först torsdagsyoga. Ska för första gången våga mig på ett pass som är längre än en timme. Pirr pirr...

Och ni! I morgon ska jag skriva om min kostplan! Håll utkik!

3 kommentarer:

  1. Hej Danielle!

    Först och främst vill jag tacka dig för en otroligt bra och inspirerande blogg. Tack för att du visat att det faktiskt går att komma i form utan massa krångliga dieter och måltidsersättningar. Imorgon hoppar jag på ditt program sex veckor till toppform och är taggad till tusen. Dock skulle jag behöva svar på ett par frågor. Hoppas det inte är för mycket begärt. Är allergisk mot både sojaprodukter och nötter så hur funkar keso eller yoghurt till frukost? Tips på annan bra frukost? Och återhämtningsmål, behövs det om jag tränar vid ungefär nio och sen är inte lunchen förrän klockan tolv. Isåfall, vad är dett bra återhämtningsmål? Funkar en banan och mjölk eller skulle du rekommendera något annat? Tror det var allt.. Hoppas det inte var för mycket begärt. Och ännu en gång, tack för en helt amazing blogg!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Hej Naomi! Tack för komplimanger kring bloggen! Jag svarar på din fråga nästa vecka, i ett eget inlägg! Kram

      Radera
  2. Är även allergisk mot mandel..

    SvaraRadera