fredag 19 oktober 2012

Torsdag = Återhämtning

Torsdagar är lika med vilodagar för mig. Ibland går jag på förmiddagsyoga men oftast passar jag på att vila inför fredagens tuffa styrkepass samt att fokusera på att jobba undan inför helgen utan några störningsmoment. I dag stämplade jag ut vid 17 och stack på massage. En helkroppsmassage som jag bokade för sex veckor sedan men sedan har bokat om typ hundra gånger sedan dess. Äntligen kom jag i väg!
Man känner sig aldrig så levande och död samtidigt som efter en timmes helkroppsmassage...
De gånger jag tycker mig ha råd med en extravagans som massage går jag till Centralbadet, har bara blivit besviken en enda gång då massören var alldeles för lätthänt och jag FRÖS under hela timmen. Så ska det väl ändå inte vara? Men i dag var herren som knådade ordentlig och tog i så det faktiskt gjorde nytta. Känner mig nu något mör och trött som tusan. Godnatt!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar