måndag 22 oktober 2012

Helgens goda

Men alltså suck, hela helgen har jag varit utan telefon. Råkade tappa min iPhone i toaletten det första jag gjorde på lördagen och det är tydligen rätt omöjligt att få tag på en lur som inte är bunden till en operatör så där på helgen. Nu verkar det som att det löser sig i morgon och tills dess har jag killens gamla telefon. Att vara utan Instagram har nog varit värst!

På plussidan har jag ätit en massa god mat! Topp tre kommer här... (tog bilder med killens telefon och instagrammade så snabbt jag bara kunde! Tragisk?)
Shake it up
Smoothie på banan, kokosmjölk, blåbär och vaniljprotein blev min första måltid efter telefonkatastrofen. Piggade upp lite grann ska erkännas...!
Gårdagens goda!
På lördagskvällen slog vi till på tacos! Oj, vad länge sedan det var. Så här gör vi, steker nötfärs med färsk röd chili och vitlök plus spiskummin i mängder. Sedan på med en massa goda grönisar som krispsallad, gurka, stekta champinjoner, tomater, hemmagjord guacamole (mosa avokado med limejuice) och färsk mango. OMG!
upload
I kväll blev det kycklingsallad med avokado, äpple, feta och det som fanns i kylen.

Nu MÅSTE jag sova. Har knapprat hela natten nu på en stor intervju som blev rätt bra. Klapp, klapp, good job. Godnatt!

1 kommentar:

  1. Kan du inte skriva lite mer om din kost nu, som jag förstår äter du som innan men bara mindra antal kcal per dag? Så kul o bra med dina recept =)

    SvaraRadera