tisdag 9 oktober 2012

FALL FITNESS CHALLENGE: VECKA 1

Hur har det gått för er den här veckan? Själv har jag varit något nervös, det här är första gången jag har lovat att redovisa resultat vecka för vecka i bloggen och ja... Jag var helt enkelt lite rädd för att jag inte skulle ha några fina resultat att visa upp. Lite pinsamt vore det ju om jag, som många frågar om tips och råd, helt plötsligt inte ens kan sköta mina egna projekt med framgång. Men, jag behövde inte oroa mig.Strax i bloggen: Resultatet från vecka 1 i min FALL FITNESS CHALLENGE!

Resultat vecka 1


Vikt: Minus 2 kilo.
Mått: Oj, jag glömde mäta mig förra veckan. Så jag vet inte. Men i dag ska jag mätas så från och med nästa tisdag ska denna punkt också redovisas.
Välmående: Inga plågor direkt. Jag äter god mat som håller mig pigg och glad. Jag har inte känt av någon hunger även om det krävdes rätt mycket självdisciplin att inte äta när jag kom hem från fredagens drinkar på stan. Jag har känt mig lite trött den här veckan till och från men med tanke på den nya kosten och de nya sovvanorna (och det nya mörkret) kanske det inte är så konstigt?

Kommentar: Jag är jättenöjd med veckans resultat även om säkert ett kilo av det är vätska (åt inte mycket kolhydrater innan men något mer än nu) och känner mig stärkt av det faktum att jag återigen bevisar för mig själv att jag känner min kropp och hur jag ska få den att göra vad jag vill. Jag svälter varken mig själv eller övertränar så jag känner mig väldigt sund och bra - i balans. Dessutom har det faktiskt varit rätt befriande att vara strikt med kosten igen, jag tänker aldrig på mat när jag har en plan eftersom jag vet precis vad jag ska och inte ska äta. Jag har också blivit starkare så inga muskler har försvunnit på vägen. Nöjd tjej!

Om ni vill dela med er av er vecka - kommentera!

6 kommentarer:

  1. En bra helg gled över till en veckostart utan träning!! På torsdag e det GO igen! Denna vecka blev minus 1 kg för mig !

    SvaraRadera
  2. Heja heja! Bra jobbat! Du är en sån inspiratör :)

    SvaraRadera
  3. Bra jobbat Danielle!
    Jag sätter igång från och med nästa vecka. Då blir det 6 kg fett som ska bort.
    Hur? Ingen aning. Det får jag oroa mig för imorgon. Hah!

    SvaraRadera