onsdag 3 oktober 2012

Wow, ni är så GRYMMA!

Jag har fått så mycket fin respons för bloggen de senaste dagarna! I kommentarerna, på Instagram, i mejlkorgon, på stan... Helt otroligt. Jag är så glad för att ni tar er tid att skriva en rad, reagera och dela med er av er själva. Tack!

Och så känns det ju förstås urkul att några av er blir taggade av höstutmaningen och tänker hänga på. Kom ihåg att ni sätter era egna mål och de kan vara hur små, stora, lätta, svåra ni vill! Målen kan gälla det yttre, det inre, relationer, karriär - ja, vad som helst!

Jag fick en fråga om det var okej att ni som vill redovisar era resultat tillsammans med mig varje vecka! Självklart! Mest passande är väl att ni skriver en kommentar till mina inlägg om denna utmaning. Jag kommer posta mina veckoresultat på tisdagar. Det vore superkul att få följa era framsteg också!

Nu gör vi det här!

2 kommentarer:

  1. Hey :'D
    Du är en så sjukt bra inspiration till allt folk där ute! Jag hittade nyss din blogg genom Shervins, dags att blir smal. Jag gick sjalv upp runt 15 kilo efter att jag flyttat till london, jag bor i nuvarande läge kvar i london men har gått ner 17.5 kilo. Hur awesome är inte vi? Tack och fortsätt inspirera! / Yodit

    SvaraRadera
    Svar
    1. Hej! Vad kul att du har hittat min blogg - och tack! Grymt bra jobbat med din viktnedgång! Heja heja!

      Radera