lördag 27 oktober 2012

Dubbelpass innan helgen

I dag har jag rört mig nog för hela helgen! Jag är helt slut! Funderar på om jag ska yoga på torsdagar istället, jag känner att det blir lite för mycket med både yoga och tungt styrkepass på en och samma dag.

Så okej, lunchyoga och två timmar senare befann jag mig på Delta för att köra mitt styrkepass. Det blev en och en halv timme vilket inte riktigt var tanken, tycker inte att det egentligen att det finns något vettigt med att tillbringa så lång tid på gymmet. Alldeles för stor risk att passet inte får någon kvalitet eftersom man blir trött och ofokuserad. Men jag fastnade med det där sabla i hopprepet i slutet och kämpade på. Till slut klarade jag 12 double unders på raken - nytt rekord så det går framåt!
uploadNu ligger jag etta igen! 210 kilo benpress FY SATAN VAD TUNGT! Godkänt av @philiplailani
Ett annat rekord slog jag också, 210 kilo i benpress. Fy satan vad tungt det är. Mina stackars ben. Philip har nämligen en intern tävling mellan alla brudar han tränar och jag har varit etta med mina 200 kilo i många månader. Men så i onsdags fick jag ett sms med beskedet att någon hade slagit mitt rekord med fem kilo. Självklart var jag tvungen att stämma träff med Mr PT för att ta tillbaka förstaplatsen... Tävlingsinriktad? Jag? Nä... Trevlig helg hörrni!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar