tisdag 23 oktober 2012

FALL FITNESS CHALLENGE: VECKA 3

Här kommer resultaten från min FALL FITNESS CHALLENGE vecka 3. Let's go! 50 squats and deadlifts later
Efter gårdagens pass... Helt slut!

Resultat vecka 3

Vikt: Minus 200 gram.
Mått: Minus 3 cm i midjan. Har fortfarande inte tagit fler mått än så...
Välmående: Som jag skrev i går, känner mig som den starkaste kvinnan i världen!

Kommentar: Ser ni vad som har hänt? Precis det jag trodde. Efter två veckor av stor vikttappning har det denna veckan blivit ett mindre minus på vågen. Med tanke på att mitt mål är 2 kilo minus per månad ligger jag fortfarande på plus så därför känner jag mig nöjd. Framförallt med tanke på att jag fortfarande bygger muskler/styrka och ser stor skillnad på min kropp. Jag ser mycket mer definierad ut nu än vad jag gjorde för ett par veckor sedan. Sömnen har däremot sakta men säkert blivit lika oregelbunden som innan så nu är det skärpning som gäller på den fronten. Skulle jag gå ner mindre än ett halvt kilo totalt kommande två veckor kommer jag minska på maten en aning.

Hur går det för er? Jag har svarat på en del kommentarer till DETTA INLÄGG i dag - kolla in det om du var en av dem som kommenterade på förra veckans resultat!

1 kommentar:

  1. -0.2 stod det på min våg igår.
    Har inte mätt mig än, skulle göra det idag men glömde det igen. haha!
    Men ja, 1 dag utan mått till gör nog ingen förnär =)

    Härligt med dina -3 cm!

    SvaraRadera