tisdag 23 oktober 2012

Veckans stressigaste dag

Telefonstrul, högar av jobb, otaliga taxiresor för att hinna med... Ja, i dag har jag nog klarat av veckans stressigaste dag! Men nu sitter jag här, mätt och bara lite trött med telefonsituationen under kontroll. Skönt! Dessutom hann jag med lite måndagsträning i boxen med PT-Nils. Vi började som vanligt med lite rörlighetsträning innan vi gick vidare med styrkeövningarna. Squats, marklyft, pull ups, push press. Jag känner att tekniken börjar sitta i kroppen nu på en helt ny nivå. I dag körde jag tre set med åtta marklyft på 45 kilo och det var så lätt! Som en fjäder! MOVE today!
De senaste dagarna har jag dessutom känt mig supervältränad, stark, musklerna börjar synas mer... Jag får nästan hybris! Vilket såklart betyder att jag säkert inte har minskat någonting när det är dags för invägning i morgon. Det är så det brukar funka. Livets ironi...

Men kika in i morgon ändå. Det kan hända vad som helst i min FALL FITNESS CHALLENGE!

2 kommentarer:

  1. Det var så roligt att träffa dig härom veckan. Jag är så beroende av din blogg, tycker den är grym! Du är så duktig! Följer din fall fitness challenge med spänning.
    Det inspirerar mig som tusan.

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack Elisabeth, vad snäll du är! Det var roligt att träffa dig med!

      Radera