fredag 5 oktober 2012

Friday favourites

Veckans favoriter, varsågoda! Och trevlig helg! IMG_3674
Den här arganoljan från John Masters Organic köpte jag för håret för ett par månader sedan. Problemet är bara att den gör mitt hår så stripigt, hur lite jag än använder! Så den har stått på hyllan länge och påmint mig om vilket dåligt köp den var. Tills nu! Sedan en vecka tillbaka använder jag den varje natt på händerna och den gör både nagelband och händer mjuka och fina. Win! IMG_3671
I New York spenderade jag alldeles för mycket pengar på träningskläder från Victoria's Secret och deras kollektion VSX. Mest nöjd är jag med deras sport-bhar som säljs i vanlig bh-storlek och ger maximalt stöd. Modellen jag har heter VS Pro Sports Bra (LÄNK!). IMG_3678
Ett annat NY-köp var den prisbelönta concealern från Cle de Peau. Ganska dyr då den ligger på 70 dollar MEN den är fantastisk och jag har aldrig använt något som ger så bra täckning! Jag använder inte concealer under ögonen för jag upplever att det blir för kakigt på mig men på röda partier är denna överlägsen precis allt! Jag tror inte den säljs i Sverige med Nordstrom shippar till Sverige (LÄNK!).

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar