måndag 8 oktober 2012

Dag 1 vecka 41

Hello Monday! Har ni haft en bra helg? Själv smetade jag på ett mörklila läppstift i fredags och mötte upp ett bra vänner på drinkar (vodka, soda, lime och en GT), resten av helgen har jag hängt med min kille. Biodejt, promenader, kaffe. Typ så. Började veckan med ett pass hos PT-Nils. Push press, marklyft (körde totalt 30 stycken med 40 kilo - power!) och squats som är SÅ jäkla jobbiga. Ända ner är grejen, rumpan i marken! Jag kunde dessutom gå ner till ett svagare gummiband när jag körde pull-ups. Det går framåt!
Breakfast! #buckwheat #peanutbutter #apple
Dagens frukost blev två bovetekex med jordnötssmör och äpple. Fin fördelning av bra fetter och kolisar, totalt 30 gram som satt fint precis innan träning. Bovete är faktiskt en ört, visste ni det? Naturligt glutenfri och bara bra - i lagom dos.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar