måndag 15 augusti 2011

Bästa måndagsgrejen, svett!

Börjar veckan bra och ska snart dra iväg till gymmet och möta upp min PT. Räknar med att vara helt slut om ett par timmar. I sju månader nu har jag varit på en total hälsokick med grym träning och bra kost. Har inte skrivit ett ord om detta i bloggen men tänkte att nu kanske det är dags? När vi ändå är inne på hela nystartspratet. Om det är något ni vill läsa om vill säga.
Bild 2011-08-15 kl. 12.34
Stora, tunna och svala t-shirtar är en bra stapelvara, denna fyndade jag i helgen på Weekday. Lång modell i lätt ljusrosa för 60 spänn. Som hittat!

4 kommentarer:

  1. Åh! Jag har funderat i flera månader på vad som har hänt med dig! Som någon annan skrev har du alltid varit snygg men nu ser du helt fantastisk ut!! Skriv mer om din resa, jag vill veta!

    SvaraRadera
  2. Wow! Sju månader! Hur har du kunnat hålla dig från att skriva om det? Jag vill veta mer!

    SvaraRadera
  3. Håller med de tidigare skribenterna. Du ser riktigt bra ut nu. Har det gett någon förändring på vågen också?

    SvaraRadera