fredag 26 augusti 2011

En liten palett till helgen?

Så, deadline och gympass avklarat. Snart kan jag ta helg genom att hoppa in i duschen och sedan göra mig i ordning för kvällen. Men först ett snabbt skönhetstips! För någon månad sedan klickade jag hem paletten Pleasures of Paris från Nars. Perfektion i palettväg! Liten och tunn (funkar i väskan) med färger som funkar dagtid och lika snabbt förvandla ögonen till en sotig kvällslook. Jag tror jag faktiskt skulle klara mig en hel weekend med bara denna i necessären.
IMG_3575
Just nu är jag helt inne på att använda samma färg på ögonlocket som i globlinjen. Det blir faktiskt riktigt bra om man bara öser på lite mer färg i globlinjen. Dessutom är den vita skuggan den ultimata nyansen för hela ögonlocket som bas. Loves!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar